کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

کلبه خاطرات کوروش

خواب زیبا و حدس نادرست

1392/2/1 22:51
نویسنده : زهرا علیخانی
400 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

نتونستم از این موضوع صرف نظر کنم ، راستش من فکر می کردم احتمالاً فرزند دلبندم

دختر است چون خیلی ها بهم گفته بودن که حالاتم  اینو نشون میده در این میون

خاله عشرت خیلی قاطع می گفت پسره و با توجه به اینکه خواب زیبا یی در همین

رابطه دیده بودم ، زندایی فاطمه ات می گفت تعبیر ماهی در خواب پسر است...

niniweblog.com

niniweblog.com

نتونستم از این موضوع صرف نظر کنم ، راستش من فکر می کردم احتمالاً فرزند دلبندم

دختر است چون خیلی ها بهم گفته بودن که حالاتم  اینو نشون میده در این میون

خاله عشرت خیلی قاطع می گفت پسره و با توجه به اینکه خواب زیبا یی در همین

رابطه دیده بودم ، زندایی فاطمه ات می گفت تعبیر ماهی در خواب پسر است.

خوابم از این قرار بود که خودم را در جایی مثل خانه کعبه دیدم که سر تا سر سنگهای

مرمر سفید داشت من در آنجا دو در دیدم که دارای پرده های بلند وضخیم  سبز پر رنگی

بود و جلوی هر دری نگهبانی ایستاده بود، می دیدم که آنها جلوی بعضی از افراد را میگیرند

و اجازه داخل شدن به آنها را نمی دهند  همین باعث شد که با خودم فکر کنم که برای اینکه

اونها جلوی من را نگیرند باید خیلی خونسرد از آنجا بگذرم همین کار را هم کردم و به راحتی 

وارد صحن شدم دیدم که همه به نماز ایستادن و گروهی هم اطراف آنها مشغول طواف بودن

همین طور که مشغول نگاه کردن آنها بودم دیدم که حوض مرمرین بسیار زیبایی که آب زلالی

در آن جریان داشت (یعنی دو جوی آب قبل و بعد از آین حوض بود)  در این حوض تعدادی

ماهی ریز بود و یک ماهی بزرگتر که رنگ آن سفید و دم بسیار بلند و زیبایی داشت که

روی دم آن پر از خالهای طلایی بود بی اختیار به داخل حوض رفته و آن ماهی را در دستانم

گرفتم و قصد کردم که با خودم به خونه بیاورم ولی دیدم که مشت من کوچیکه و قسمتی

از دم و باله های اون بیرون از دست منه یه لحظه به خودم گفتم که گناه داره  اگه اونو با

خودم ببرم با این شرایط زنده نخواهد ماند. باورت نمیشه  دوباره ماهی رو به آب بازگردانده

و دیدم که ماهی فوق الذکر هی خودش را به پاهای من می مالد و از بین پاهام رد میشد

توی خواب داشتم از این اتفاق لذت می بردم که با صدای اذان از خواب پریدم . با توجه به اینکه

ماهی رو با اون شکل و شمایل دیده بودم فکر دختر بودن جنینم برام پر رنگتر شد ولی بعد از

سونوگرافی که انجام دادم دیدم خواهرم و زنداداشم راست می گفتند. به هر حال خوشحالم

و همیشه بخاطر این هدیه آسمانی یعنی کوروش عزیزم، خداوند را شاکرم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس مامان کوروش
31 مرداد 92 15:43
سلام مامان جون. پسر منم اسمش کوروشه. کنجکاو شدم وب تون رو به خاطر این شباهت بخونم خواب خیلی جالبی دیدید. انشالله کوروش عزیز مثل تو خواب تون اهل صالح و مومن و مرد بزرگی بشه زیر سایه پدر مادرش
زهرا علیخانی
پاسخ
مرسی عزیزم من هم برای گل پسر شما آرزو می کنم که همانند کوروش کبیر؛ باتدبیر،باایمان و مایه فخر ایران زمین و فاتح موفقیت های روز افرزون در زندگیش باشه و برای شما مادر گلش هم آرزو می کنم از لحظه لحظه ی بالندگی کوروش جان عزیزتون لذت ببرید.